2012.07.11.
22:23

Írta: Lea Lenzen

Női magazinok tippjei 11-20.

11. Templom

Nos, ez azért érdekes kérdés. Mert nem lehet csak úgy templomba menni ismerkedés céljából. Már csak azért sem, mert nem feltétlenül egyeznek majd az igények. Vannak, akik templomba járnak és nem kezdenek olyannal, akik nem. Vannak, akik nem járnak templomba és nem is kezdenének olyannal, aki igen. Vannak, akik átmenetet képeznek a templomba járó keresztények és az ateisták között. És jelen tapasztaltaim alapján ők azok, akik nem felelnek megy egyiküknek sem. Persze lehet randizni és jól érezni magunkat olyannal, akivel vallásilag nem értünk teljesen egyet, de ha hosszútávra terveznünk és mondjuk felmerül a kérdés, hogy vajon a gyerekeket milyen elvek szerint neveljük, akkor bizony előjöhetnek a turpisságok. Néha megoldhatatlan különbségek adódnak. Éppen ezért szerintem bátor dolog templomban ismerkedni.

12. Munkahelyi italautomata

Csak mert itt lehet a legfesztelenebbül csacsogni a kollégákkal. Persze ez részben lefedi a 3-as ajánlatot, hiszen hiába beszélgetnék én egyedülálló férfi kollégákkal, ha csak nők vannak ;)

13. Főiskola, egyetem

Erről lekéstem már, azt hiszem. Illetve nem is vagyok benne biztos, hogy szerettem volna csoporttársal életet összekötni, jobb az, ha nem teljesen egyformán alakul az élet. Szerintem ez az a terület, ahol jobb, ha különbözőek a felek. 

14. Barátokon keresztül

Azt hiszem, eddig csak ilyenben volt részem. Volt, hogy szándékosan, amikor utólag derült ki, hogy "nekem szánták" az adott pasit, csak azért hívták meg, hogy hátha bejövünk egymásnak. Máskor pedig csak teljesen spontán alakult (kibővített) baráti társaságon belül. Nekem ez az, ami működik. 

15. Kedvenc étterem/kávéző/kajálda

Nos, vagy bevásárlóközpontos kifőzdében kajálok vagy házhoz szállítást választok és velem még valahogy soha nem fordult elő, ami a felnőtt filmekben oly' sokszor, hogy szuperszexi futárfiú jelent meg az ajtóban és azonnal letéptük egymásról a ruhát. Eddig max a pizzásdoboz tetejét téptem fel nagy türelmetlenül. 

16. Nyaraláson

Ez is a "have never tried" kategóriába esik, mert ha nyaralni megyek, akkor általában a barátaimmal szeretném tölteni az időt. És különben is, mennyi az esélye, hogy ugyanonnan indultunk a nyaralásra? 

17. Parkokban

Parkokban többnyire csak csövesekkel vagy szerelmespárokkal, baráti társaságokkal futok össze. Mármint a csövesekkel nem szánt szándékkal :P Még egyszer sem láttam pasit egy szál egymagában ücsörögni arra várva, hogy mikor lesz majd ott egyszercsak álmai nője.

18. Házibuli

Erre ismét megszavazom, hogy egybeesik egy korábbival, a "barátokon keresztüllel", hiszen csak baráti társasággal bulizik az ember, nem?

19. Kiállításokon

Tudom, ne legyen túl magas elvárásaim a női magazinoktól, de... Nem sok pasit ismerek, aki kiállításra jár, és... nos, nem is biztos, hogy egy hullámhosszon lennék egy pasival, aki tökegyedül kiállításokra jár. És én sem mennék egyedül kiállításra. Sőt, nem is vagyok túl intellektuális, nem túl gyakran járok kiállításokra.

20. Könyvklub

Léteznek egyáltalán könyvklubok mifelénk? És járnak oda heteroszexuális pasik? Vagy ez nem olyan, mint a bölcsészkar, hogy elenyésző számban találhatóak férfiak, azon belül is heterók? Vagy ha már nem a tanulmányokról van szó, több pasi lesz hirtelen olvasós típus? Ismerek én pasikat, akik rengeteget olvasnak és hihetetlenül műveltek és okosak, de SOHA nem voltak könyvklubban és szerintem nem is igen mennének el. 

3 komment

Címkék: női magazin randihely randitipp hol találok pasit

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabewife.blog.hu/api/trackback/id/tr464646529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marianne Renoir · http://aboutdesouffle.blog.hu/ 2012.07.12. 17:55:55

14: you lucky bastard. Nekem még sose akartak beszervezni senkit, nem értem, mi lehet a gond :-D

15: nekem még ezzel egy gondom van. Tegyük fel, hogy vedelem a kávémat nagy nyugalomban és megpillantom álmaim férfiját, ahogy éppen szürcsölészik. Na, az hóttziher, hogy beszari lennék odamenni. Mondjuk ez egy csomó más helyszínen is probléma.

17:...és ha mégis, akkor szatírnak nézed, mert public masturbator trenchcoat :-D

20: guess nope.

Lea Lenzen · http://wannabewife.blog.hu/ 2012.07.12. 18:09:02

@Marianne Renoir:
nekem pedig mindig mindenki pasit szervez, mert legendásan béna vagyok pasizásban :D jó jel, ha neked nem szerveznek, mert akkor még van remény, hogy normális vagy :D

17 - mondtam én, hogy nyissál boltot és árulj trechcoat-ot :)

Marianne Renoir · http://aboutdesouffle.blog.hu/ 2012.07.12. 19:43:34

@Lea Lenzen: valószínűleg inkább azért nem, mert totál reménytelen eset vagyok :-D Vagy nem tudom, mifelénk nem dívik ez a szervezzünk-pasit dolog. Pedig nem volna ellenemre, mármint ha jó pasit szerveznének.

Elraktározom a karriertippet :-D
süti beállítások módosítása