2012.07.11.
22:24

Írta: Lea Lenzen

Női magazinok tippjei 21-30.

21. Véradás

Wtf, kinek jut eszébe ilyen ötlet? Oké, persze, hihetetlenül menő dolog vért adni, de... mennyi a valószínűsége annak, hogy el tudnék csábítani valakit, miközben a vérveszteségtől hulla fehéren ájuldozom éppen? Mondjuk legalább tényleg menő, férfias férfi lenne, ha esetleg találkoznék eggyel :)

22. Borkóstoló

Életemben nem voltam még ilyen alkalmon, nem is tudom, hogy kívülállóként egyáltalán be lehet-e kerülni egy ilyen társaságba. Illetve rögtön beégetném magam azzal, hogy én annyit tudok a borokról, hogy van a vörös, a rozé és a fehér. És itt inkább a butaság sütne rólam, ami hangsúlyosabb, minthogy a férfiak szeretnek tanítani és magyarázni.

23. Futóklub

Erre látok esélyt, hogy tényleg lehet menő pasikat találni. Kár, hogy utálok futni. Még egy pasi kedvéért sem futnék.

24. Community service

Hogy mondják ezt szépen magyarul? Tehát együtt dolgozni, ingyen. Ezzel az a gond, hogy túl sok amerikai filmet nézek és az az előítéletem, hogy csak a totálisan begubózott, antiszoc, anyucipicifia pasik mennek el ilyen helyre segíteni. Mondjátok, hogy alaptalanok az előítéleteim!

25. Esküvők

Jó, erről nekem mindig is a Wedding Crashers (Ünneprontók ünnepe?) jut eszembe. Szép-szép, de velem még ilyen sem történt. Na, nem mintha olyan sok esküvőre járnék. Sokáig úgy gondoltam, hogy csak azért nem, mert én nem megyek oda senkihez sem. De aztán többször körbenéztem, hogy egyáltalán lenne-e olyan, aki szeretném, ha odajönne hozzám, de nem akadt még egyszer sem olyan, akire vágytam volna. 

26. Táncóra

Nos, szerintem ez is az a dolog, ahova eleve úgy kell érkezni, hogy pasit visz az ember. 

27. Kutyasétáltatás közben

Ezzel az az egyik gond, hogy a környékünkön nincs igazán menő kutyasétáltató hely, a másik viszont ennél is súlyosabb. Kutyasétáltatás közben pont úgy nézek ki, mint Károly bácsi a Frakkban, amikor valami macskát üldözött a kutya. Szinte repülök a kutya mögött. Nem épp csábító. Bááár... ki tudja, talán egy erős férfi kézre lenne csak szükség, talán egy pasi felismerné a helyzetet, hogy meg kell mentenie.

28. Számítógépes bolt

Úgy nézem, minden logika nélkül követik egymást az ötletek. Voltam már ilyen boltban. Voltam már számítógépesjáték-boltban is. Nem pont az én célcsoportommal találkoztam. Pedig nem vagyok geek-ellenes, IT Crowdon és Big Bangen nevelkedtem, de...

29. Bowling teremben

Szerintem ide is csak társasággal megy az ember, pláne, hogy előre kell foglalni a pályát. Sőt, még egyszer sem láttam jópasikat a szomszéd pályánál. De elismerem, hogy legalább esély van arra, hogy ilyen helyen ismerkedjen valaki. 

30. Koncertek

Naigen, ez jól hangzik, legalább van, valami közös érdeklődési kör, lehet miről elkezdeni dumálni. Na, nem mintha hallatszódna bármi is. Sőt, a héten koncerten is voltam és tényleg akadtak elég jóképű fiúk. Ezt megszavazom határozottan értelmes ötletnek!

2 komment

Címkék: női magazin randihely randitipp hol találok pasit

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabewife.blog.hu/api/trackback/id/tr514646563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marianne Renoir · http://aboutdesouffle.blog.hu/ 2012.07.12. 18:00:54

21: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

22: én meg annyit, hogy vörös és fehér, de ízre meg nem különböztetem. No win.

25: ó, esküvők... ott túlzottan elfoglal az, hogy látványosan unatkozzak :-D Illetve egyszer táncoltam egy nagyot. Unokatesómmal.
De nem is volt tényleg boyfriend-material.

26: szintén no-no, főleg, ha latin. Az nálam nagyon nemheteró. Mármint ha a csávó jobban tud seggriszálni, mint én.

Lea Lenzen · http://wannabewife.blog.hu/ 2012.07.12. 18:10:10

@Marianne Renoir: Oké, tehát egyik sem pálya neked sem. Ez biztató, mert akkor nem vagyok egyedül helikopter, de lehangoló, hogy tízből egy sem jó nekünk :(
süti beállítások módosítása