2012.07.20.
15:54

Írta: Lea Lenzen

Randihely #2: Edzőterem

Többnyire otthon szeretek edzeni, ha a saját szórakoztatásomra történik az edzés, de elismerem, mostanában kimozdultam már pár alkalommal. Nem pasizási célzattal, hanem inkább azért, hogy eddzek. Éppen ezért talán nem vettem észre minden fontos momentumot, minden egyes szexi férfiállatot, hiszen nem arra koncentráltam. De nézzük csak.

No. 1: Konditermi móka

helyszín: kicsi, ám puccos terem

Megérkezésünkkor szinte üres volt a terem, viszont akik voltak, csak pasik voltak. Más kérdés, hogy eszembe nem jutott pasiként nézni őket, sőt, rájuk nézni sem szívesen néztem, hiszen én is utálom, ha edzés közben bámulnak. De azért ha olyan kívánatos pasik lettek volna, csak feltűnt volna. Volt egy srác, aki a nagyon noooooway kategória volt, kettő átlagos srácot edzett egy személyi edző, ámbár nem tudtam megfigyelni a srácokat, mert végig csak az járt a fejemben, hogy vajon az edző miért nem szól rájuk, hogy szarul csinálják a gyakorlatokat. Az edző amúgy egész aranyos volt, készségesen válaszolt a kérdésünkre, hogy melyik rúd hány kilós. Mondjuk azt nem fedte fel, hogy edző lenne :D 

No. 2: Konditermi móka

helyszín: külvárosi terem, hatalmas alapterülettel (zsúfoltság nélkül is lehet sok ember)

A tanulság az volt, hogy a nagy gyúrós pasik aranyosak és segítőkészek. Mivel sajnos csak ketten mentünk B-vel, így nem tudom azt mondani, hogy "a srác testsúlya annyi volt, mint a mienk együttvéve", mert szerintem egy combja volt annyi, mint mi külön-külön. De nagyon aranyos volt és segítőkész. És a többi kigyúrt pasi sem tűnt vérengző vadállatnak. Azonban itt is még azelőtt voltunk, hogy kitaláltam volna, hogy lesni fogom a pasikat.

A-Man’s-Introduction-to-Yoga-Man-Up-Yoga-for-Guys.jpg

No. 3: Body & Mind típusú terem

Csoportos óra, hatmillió lány, ment már a móka, amikor egyszercsak az ajtóból megláttam, hogy érkezik egy fiú is. Ilyen helyen már annak örülni lehet, hogy egyáltalán betéved egy pasi. Itt nem nézi senki, hogy milyen a pasi, mert olyan ritka kincs, hogy istenként tekintünk a betévedő fiúkra. Tehát a tanulság: pasik még itt is vannak :) (note for guys: ha pasi lennék és nőt keresnék, tutira körbejárnám az ilyen jellegű termeket)

No. 4: Konditermi móka (ismét a külvárosi terem)

Na, ma már úgy mentem, hogy az edzés mellett már igencsak lesni fogom a fiúkat is. Amit láttunk: nagyon-nagyon gyúrós, versenyzős hatalmas darab fickók. Kigyúrt, tetovált alakok. Pasik, akik úgy végzik a gyakorlatokat, hogy rossz nézni. Srácok, akikről úgy tűnik, az IQ-juk a cipőméretemmel egyezik (hallottuk őket beszélgetni, nem előítéletes vagyok). Volt két nagyon aranyos kissrác, úgy 15 évesek lehettek (mondjuk ketten korban pont hozzám passzolnának, ha összeadjuk), végigjárták a gépeket bár edzeni nem láttuk őket. De cukira be volt zselézve az egyik haja, amit rendszeresen ellenőrzött  a tükörben. Egyetlen épkézláb pasit nem láttam :(

bodybuilding-forum.jpg

Persze azért tegyük hozzá, hogy az edzőteremben mindhárom alkalommal délelőtt voltunk. Normális ember ilyenkor dolgozik. Najó, inkább úgy mondom, hogy a célcsoportomba tartozó ember ilyenkor dolgozik. Kicsit nehéz lesz pasik után leskelődni a teremben, ha amúgy utálom a tömeget és soha nem mennék esti órában edzeni. Úgysem lenne sok értelme. Az edzésre szánt időm 60%-a szerintem abból telne ki, hogy várok a gépekre. Nehéz lesz így, nehéz...

3 komment

Címkék: hol találok pasit eredménytelen kutatás

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabewife.blog.hu/api/trackback/id/tr34667191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marianne Renoir · http://aboutdesouffle.blog.hu/ 2012.07.21. 12:28:03

No de majd szeptemberben a BME-s edzőteremben! :-)

Marianne Renoir · http://aboutdesouffle.blog.hu/ 2012.07.21. 13:15:27

Csak az lesz, ne aggódj. Az extra csak extra :-DD
süti beállítások módosítása