2012.07.25.
14:07

Írta: Lea Lenzen

Még hogy nincsenek pasik?!

Vannak! Mutogatják is magukat!

Reggel elindultam szépen edzésre, már az utca végén megláttam egy hatvan körüli fószert rövidnadrágban, meztelen felsőtesttel. Utazópartneremnek elkezdtem kifejteni, hogy mennyire felfoghatatlan számomra, hogy miért is elfogadható az, ha egy fickó "egy szál semmiben" flangál az utcán. Még be sem fejeztem az eszmefuttatást, mire felkiáltott utazópartnerem, hogy "nicsak, ott egy másik direkt a kedvedért". És tényleg, ott volt egy újabb pasas kockás kis rövidnadrágban, mezítelen felsőtesttel. Nagyjából ötvenes lehetett, de nem volt annyira sokkoló a látvány mert egy egészen aranyos fekete kiskutyát sétáltatott. Figyelemelterelésből ötös. Majd pedig megérkeztünk a villamosmegállóba (jelzem, kemény 6 perc kényelmes séta), ahol együtt várakozhattam egy hatvan-hetvenes kortalan bácsival szintén meztelen felsőtesttel. Sőt, 3 megállót együtt is utazhattunk. Ő, a meztelen felsőteste, a rövidnadrágja és a lábszárközépig felhúzott zoknija meg én. 

Nagyjából hat perc alatt három, testét felkínáló fazont láttam. Azaz átlag két percenként egyet. Nem rossz, nem rossz. Úgyhogy rájöttem, csak túl válogatós vagyok, vannak itt pasasok mindenfelé!

De hogy pozitív dolgokról is beszámoljak, tegnap a metrón láttam egy helyes srácot. Korombelit. És nem is volt alacsony. Kicsit bétékásnak volt öltözve (szintén zenész, úgyhogy mértékkel még cukinak is találom), de helyes volt. Tehát vannak pasik, vannak, valóban léteznek csak többet kellene szemüvegben járnom és akkor nagyobb eséllyel látnám meg őket csak észre kell venni őket. 

Na, nem mintha sokra mennék a létezésükkel (bár haladás, elismerem), mert még mindig nem érzem úgy, hogy le kellene szólítanom a fiúkat az utcán. 

Szólj hozzá!

Címkék: ezhülye

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabewife.blog.hu/api/trackback/id/tr204677220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása