2012.08.08.
18:21

Írta: Lea Lenzen

Kutyavilág

A csajok megállapították, hogy teljesen zizzent vagyok és ezért nincs pasim. Ugyanis fejtegették, hogy milyen cuki dolog kutyasétáltatás közben ismerkedni hatmillió nyálasromantikus film szól erről és ez még passzolna is hozzám, merthogy szeretem a kutyákat. Be is villant azonnal, hogy heti 1-2x el is szoktam menni egy kutyafuttató előtt és azonnal elmeséltem, hogy igen, múlt héten is milyen gyönyörű német juhászkutyát láttam, gyönyörű volt a tartása és szép fényes a szőre és nagy volt meg izmos. Jól ki is lettem oktatva, hogy nem a kutyákat kell nézni, hanem a gazdáikat. Egyetlen kutyatulajt sem sikerült felidéznem, csak az ebeket. Itt a bibi. A héten megint láttam a kutyát, eszembe is jutott, hogy meg kellene nézni a hozzá tartozó embert is, de megint elbambultam, mert olyan cukin futott a labdával a szájában.

De legközelebb majd _tényleg_ megnézem a kutyákhoz tartozó embereket is. De egy izmos szexi gyönyörű kutyának biztos a gazdája is jóképű magas meg izmos szexiférfiállat már csak az ebek és tulajok egymáshoz való hasonulása miatt is. 

Szólj hozzá!

Címkék: hol találok pasit eredménytelen kutatás ezhülye a csajok megmondták

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabewife.blog.hu/api/trackback/id/tr504693114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása