2012.07.11.
21:08

Írta: Lea Lenzen

A női magazinok tippjei 1-10.

Mivel dögmeleg van, én meg depis és lehangolt vagyok, ezért női magazinos napot tartok. Ez régen úgyis hozzá tartozott a nyaralásokhoz. Így hát megkérdeztem a női magazinokat, hogy hol lehet pasit találni. Ezeket a tippeket adták:

1. Apple Store - csak mert a pasik szeretik a kütyüket. 

Netfüggőként ezt teljesen meg tudom érteni. Viszont semmi apple cuccom nincs, úgyhogy azt sem tudom, hogy merre vannak ezek az üzletek. Tehát a pasikat, akiket nem találok, egy olyan üzletben lelhetem fel, amikről nem tudom, merre keressem. Sounds easy.

2. Edzőtermek várójában 

Na szép, nehogy már bent a teremben ;) Megér egy próbát, bár eszembe nem jutna odamenni egy pasihoz az edzőteremben, illetve még fel kell dolgoznom azt a tényt, hogy nem nézek ki túl szexin edzés közben. Merthogy ha egyszer elmegyek edzeni, akkor nem fogok tüncimünciként cicáskodni, hanem edzeni. Az meg nem szexi. 

A cikkben azt a tippet is adták, hogy vannak csoportos órák is, ahol több a pasi. A spinninget említették, hogy ott a legmagasabb a férfi résztvevők aránya. Mondjuk szerintem a küzdősportokon biztos több van ennél. Vagy akár a kettlebellnél és a trx-nél is, bár mintha ezek már kezdenének elnőiesedni.

3. Munkahelyen - been there, done that

Említették, hogy olyan céget kell keresni, ami profiljából kifolyólag sok férfi alkalmazottal rendelkezik. Jó, majd hirtelen letámadok minden gyanúsan férfias céget, hogy nem akarnak-e engem alkalmazni. Sima ügy, persze.

4. Sport bár (vagy sportbár?)

Látszik, hogy amerikai cikket olvastam. Vannak egyáltalán nálunk ilyen helyek? Sportot mondjuk sosem nézek, nem tudom, mennyire tudnék úgy csinálni, mintha érdekelne. Azt hiszem, semennyire. És nem is áll szándékomban színlelni az érdeklődést. 

5. Röplabda (bármi egyéb csapatjátékos sport) csapatban

Egész logikus ötlet, együtt sportolni, fixen találkozni egy bandával minden héten. De. Hogy kerül be a csapatba valaki? És ha mondjuk minden csapattag házas/foglalt/nemazesetem, akkor szemétség csak azért nem menni többet, mert nincs megfelelő felhozatal. 

6. Falmászó központ

Na, ez egész jól hangzik, már elnézegetni is jólesik a falra mászó pasikat. És mondjuk ezt tényleg szeretném kipróbálni úgy igazán (egyszer volt hozzá szerencsém, nem is volt rossz), bár teljesen egyedül tuti nem mernék elmenni. De legalább nem teljesen kretén ötlet.

7. Bárokban

Megint csak szeretném tudni, hogy úgy konkrétan melyikben. Melyik az, ami nem underground de megfizethető, melyik az, ami nem túl posh, hanem mondjuk úgy középkategória és tényleg vannak facér férfiak és nem csak csoportba tömörült pasik, baráti társaságok, akik nem is látják, hogy mások is vannak rajtuk kívül. Melyek azok a bárok/pubok/kocsmák/akármik, ahova ha belépnék egyáltalán észre vennének?

8. Piacon, hipermarketben, bevásárlóközpontban

Oké, persze biztos léteznek, de én még sosem találkoztam velük. Meg mondjuk utálok vásárolni, célirányosan megyek, nem látok semmi mást, csak a termékeket, amik a listámon szerepelnek. És azokat az embereket, akik ide-oda lerakják a felesleges termékeket, a hisztiző gyerekeket, az andalgó párokat, a vitatkozó házaspárokat, sminkcuccoknál órákat töltő tinilányokat. Egy pasi sem tűnt még fel :S

9. Online 

A cikk a társkeresőkre utal, amihez még nem szedtem össze a bátorságomat. Túl sok aggodalmam van velük szemben és ismerősöknek túl sok negatív tapasztalata és minimális pozitív. 

10. Online, de nem társkereső

Ezzel már jobban állok, fórumról is találkoztam már emberekkel, bloggerekkel szintén és voltak jó tapasztalataim, bár sosem próbáltam még társkeresési célzattal a dolgot. Viszont lettek jó barátaim a netről, akik IRL barátokká váltak, vagy akikkel párszor összefutottam, de többnyire online tartjuk a kapcsolatot. De barátilag tényleg pozitívak a tapasztalataim. Mondjuk ez kicsit természetesebb közeg, mint a társkereső, itt sokkal jobban meg lehet ismerni egymást (főleg ha sokat olvasgatja az adott blogot/topikot az ember egy-egy találkozó előtt). De randi-randira eddig összesen kétszer hívtak ilyen helyeken is. 

5 komment

Címkék: női magazin randihely randitipp hol találok pasit

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabewife.blog.hu/api/trackback/id/tr314646153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marianne Renoir · http://aboutdesouffle.blog.hu/ 2012.07.12. 17:47:04

1: a Westendben van, de én ott még túl sok lelket nem láttam :-D Viszont van egy elromlott Apple nanóm, kölcsönadom, ha kéred :-))

2: én ezzel alaposan megszívtam, mert ahova én jártam, ott bár majdhogynem én voltam egyedül lány, de a többiek mind legalább 10 évvel idősebbek és foglaltak voltak. Bummer. Majd talán legközelebb :-)

5: erről az jut eszembe, hogy az egyik barátnőm azért hagyta ott a karatét, mert belezúgott egy srácba, aki meg belé nem, szóval ez tök kétélű. Én valószínűleg akkor kezdenék menekülni, amikor bebizonyosodna, hogy az én bénázásom miatt veszít a csapat mindig :-D

7: az Ötkertet hallottam, hogy az elég menő. És drága. De menő. Ezt mindenesetre én is szeretném tudni.

8: ezt nem érzem reálisnak én sem. Max, ha épp ugyanazt a terméket akarjátok, amúgy sorsszerűen, insert fairytale here. :-)

Lea Lenzen · http://wannabewife.blog.hu/ 2012.07.12. 18:07:15

@Marianne Renoir: oké, minden kütyü jól jön :D Mondjuk nem is értek a kütyükhöz, szóval biztos elvágnám magam egy epölbótban

Akkor majdnem jó lenne oda járnom, ahova te jártál. Leszámítva a foglaltságot :)

A hipermarketes éppen-egyszerre-nyúlunk-ugyanazért-a-termékért-és-összeér-a-kezünk-és-egymásba-szeretünk pedig csak a filmeken létezik.

Marianne Renoir · http://aboutdesouffle.blog.hu/ 2012.07.12. 19:45:01

Ó, én se. Annyit tudok, hogy villog rajta egy kis bigyuli és nem jön belőle kifele zene :-D

Eeeegen. Pedig frankó lenne. Főleg, ha valami szexi termékről van szó, nem löncshúsról vagy tamponról.

csoo · http://newkidsontheblog.blog.hu 2012.07.20. 20:28:15

lehet, elkerülte a figyelmemet, de nem láttam, milyen magazinokból írtad ezeket, mindenesetre eszembe juttatják a klasszik Cosmopolitan és hasonló lapok hozzáértő javaslatait. mondjuk annyiban igazuk van, hogy tulajdonképpen bármi lehetséges, ennyi erővel az ágy alatt is megbújhat az ideális fickó. ha a saját és más tapasztalatait nézem, akkor az online, a társkereső és a barátokon keresztül hozza a legtöbb eredményt. azért szerintem mindenki be tudja lőni a személyiségéhez passzoló szituációkat (arról nem is beszélve, hogy ezek a valóban amerikai helyszínek itthon, de igazából szerintem még ott is tök lehangolóak a filmes hülyeségekhez képest), én pl. a legtöbb ilyen nyílt színi dolgot, buszon ismerkedés, stb. elképzelhetetlennek tartom/ttam. az edzőterem talán jobb hely, mint pár éve, mert gyanítom, sokkal több olyan arc jár oda, akinek az életének 98%-át nem a gyúrás és a táplálékkiegészítők teszik ki, hanem egy normális ember, aki mellette mozog valamit.
amúgy várom a fejleményeket!
(Lilla)

Lea Lenzen · http://wannabewife.blog.hu/ 2012.07.20. 20:54:44

@csoo: a bejegyzések a világmindenség összes női magazinjának felhasználásával készült :D Najó, google és kiadott egy csomót - ofkorsz, volt közte Cosmo is ;)

Sajnos nekem olyan ágyam van, ami teljesen rátapad a padlóra, úgyhogy az alatt biztos nincs pasi :(

Nekem eddig szerintem csak barátokon keresztül, suli, tanfolyam, melóhely volt a pasiforrás. Még a kósza randikra is. Najó, nem, mert volt egy-két még régiblogger koromból, de azokból nem lett semmi. Mondjuk az más volt, azt a fajta online-t nem éreztem életidegennek, hiszen az énblogokon keresztül azért rálátásunk volt a másikra.

Igen, az edzőteremben igazad van, de pont ma jöttem rá, hogy tényleg soha nem megyek edzeni olyankor, amikor akár tényleg mehetnének emberek. Utcán leszólítani pedig képtelen lennék bárkit is. Egyrészt mégiscsak nőből vagyok vagy miaszösz, de szerintem ha pasi lennék, akkor sem tenném, mert akkor meg biztos szatírnak gondolnának. Nehéz ez, nehéz.

Fejlemények nem lesznek túl hamar, a héten sem vagyok/leszek túl tevékeny :S
süti beállítások módosítása