2012.07.11.
22:27

Írta: Lea Lenzen

Női magazinok tippjei 31-40.

31.Szórakozóhelyen

Ezzel nekem mindig az a bajom, hogy egyrészt nem szeretek tuctuc zenés helyre menni, másrészt nem is értem, hogy lehet kommunikálni a zajban. Persze, hallottam már, hogy másoknak sikerül, de... személyesen még nem találkoztam ilyennel. 

32. Strandon

Igen, elképzelhetőnek tartom, de utoljára tizenéves koromban volt olyan élményem, hogy odajött volna akár egy pasi is. És ez nem azért van, mert ronda lettem hirtelen (jobban festek, mint tíz éve), hanem mert szerintem a mi korosztályunk jobban szeret ruhában ismerkedni. Nem tudom, csak tipp.

33. Könyvesbolt

Épp most fejeztem be egy könyvet, amiben a két főszereplő úgy ismerkedett meg, hogy egyezett az érdeklődési körük, ami elég furcsa volt, úgyhogy azonnal egymásra találtak. Lehet, hogy nekem is több időt kellene könyvesboltban töltenem. Ott úgyis mindig megy a légkondi, külön praktikus ilyen időben.

34. Tanfolyamok

Az a gond, hogy annyi pénzem azért nincs, hogy folyamatosan tanfolyamra járjak. Időm sem nagyon. És még sosem találkoztam tanfolyamon megfelelő pasival, vagy egyáltalán korombeli pasival. Illetve de, kétszer is. Az egyik nős volt a másik pedig láncdohányos. Beismerem, válogatós vagyok.

35. Üzleti konferencia

És mi a teendő, ha valaki olyat dolgozik, hogy nincs lehetősége konferenciákra járni?

36. Autókiállítás

Voltam már autókiállításon párszor és ott a pasik az autókat vagy a hoszteszlányokat nézegetik. Nem a többi nézelődőt. Bár tényleg régen voltam már kiállításon és hiányzik is már. A végén még tényleg kipróbálom! 

37. A saját otthonod

Azt hívsz meg, akit akarsz. De ha tudnám, hogy kit hívjak meg, akkor nem kellene külön partit szervezni. Persze lehet olyat, mint a szexésnyújorkban volt, hogy mindenki hoz magával egy egyedülálló pasit, aki neki ugyan nem pálya, de másnak még az lehet. Kár, hogy nem sok facér barátnőm van, aki ismerne facér pasikat. És a lakás is kicsi. 

38. Rapid randi

Igen, jó sok pénzért kap az ember sokszor 2 percet, hogy aztán jól ágyba vigyék. Persze jó a két perc, ha teljesen gáz a szemben ülő fél, de 2 perc amúgy semmire sem elég. Vész-vész-vésztartalék az ilyen szerintem. És túl sok filmet láttam már ahhoz, hogy el tudjam hinni, hogy az ilyesmi működőképes.

39. Lakásfelújítással

Jönnek, jönnek a szexi szakemberek. Oké, most hogy így olvasom ezt a tippet, tényleg beugrik, hogy a házátalakításunkhoz felkért mérnök srác igencsak bejövős volt. Kár, hogy akkoriban volt pasim, most viszont nem újítunk fel semmit. 

40. BKV

Sosem volt bátorságom leszólítani senkit, engem sem szólított le a félszatírokon kívül senki. Bár a héten egyszer majdnem kísértésbe estem, amikor együtt haladtunk a mozgólépcsőn egy helyes, magas, izmos, edzésről hazafelé tartó sráccal. Kár, hogy gyáva vagyok. Kár, hogy úgy gondolom, a fiúknak kell kezdeményezni. Kár, hogy tartok az utcán való ismerkedéstől. 

2 komment

Címkék: női magazin randihely randitipp hol találok pasit

A bejegyzés trackback címe:

https://wannabewife.blog.hu/api/trackback/id/tr614646624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása